mandag 27. april 2009

Rebus og innvielse 24.04

På fredag var den første dagen vi fikk lov til å bruke buksen vår :D Vi var nesten alle sammen med på rebusløpet, og var innom mange gøye poster. I min bil var det meg, Lene, Charlotte, Mariann og Marte, Renate satt på med noen andre, mens Heidi var på jobb :/ Vi klarte oss egentlig ganske bra i bilen vår på rebusløpet, men manglet litt poeng for å vinne premie. Vi fikk full pott på 5/7 poster, men det holdt ikke :( I Renate sin bil derimot klarte de seg mye bedre, der vant de 1000 kr på deling :) Noe av det som var på de forskjellige postene var førstehjelp, tre på kondom, ri på okse, teori deler, bosspannløp og slalom mellom brusflasker med ølbriller på! ;P Kjempe arti på rebusløpet! :D














Videre tok vi turen ut til meg for å grille og vorse litt før innvielsen. Være var på topp så vi koste oss ute bak huset før vi dro videre til travparken. Det var ganske kjekt i travparken, og gøy å se bussene :D Jeg var litt sen ut der, så fikk ikke med meg noe av kåringene, men kjekt var det no uansett :D Etter innvielsen tok vi turen tilbake til meg.





















- Marie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar