fredag 28. august 2009

Då va da altså min tur til å blogge :)
Må berre sei at da har vert utruli kjekt å lese alt dåke andre har skreve, har savnet å snakke med alle dåke, men har berre ikkje kommet så langt enda, d blir snart ein reunion håper eg <3

Har eigentlig ikkje skjedd så mykje i livet mitt etter sommeren, men litt har d no vert! Har flyttet, som di fleste veit, å har nåken heilt fantastiske roomates så eg har da heilt sprudlande kjekt med :D
Men d minner meg og veldi masse på kor kjekt me hadde d og, savne min øvedose me arveløs gjengen <3

Ellers så e eg fortsatt ei trufast Rema 1000 dama, å komme te å ver da fram te jul vertfall! :D
Å eg veit fortsatt ikkje kor livet mitt komme te å enda, å da e ganske skummelt spør du meg!!

Litt som har skjedd i sommer:
- Bryllupet til min kjære snille pappa og min nye "mor" Lise :)
- Og som dåke kanskje veit så e da og slutt med meg å Christian, tenkte d var på tide å få skikkelig ut til no :)
- Mine kjære tant unger fylte/fyller 2 år :)
- Eg blir blond :p

Satt i sengo mi ein dag å såg ut av vinduet og begynte å tenke masse på ka så skjer framøve, å då for eg inn i drømmeland og såg for meg alle oss 7 på jentetur til ein sydenplass, tenk den følelsen da!? trur eg hadde kost vettet av meg! så eg stemmer for ein sånn tur til neste sommer, SÅÅÅ FANTASTISK :D

See you all soon.. stoooor klem fra Heidi <3

3 kommentarer:

  1. Jeg er lett med på en sydentur med påbyggjentene neste sommer :D Det hadde vært helt fantastisk ! :D Kan ikke vi prøve på det da? :D

    men blond? har du blitt blondie? :O

    SvarSlett
  2. Ka skjedde med deg og typen då?

    SvarSlett
  3. Jeg er lett med på sydentur med gjengen :D

    Det hadde vært knall i padden :D

    SvarSlett