onsdag 26. august 2009

Hei på dere :)

No har vi komt i gang med greiene. Det skjedde ikke før i dag egentlig.
No har vi blitt delt inn i grupper på 7/8 stykker og sånn skal vi jobbe sammen frem til januar.
Poenget med disse gruppene er at vi skal løse caser/ oppgaver sammen.
Vi har hatt en del forelesninger om forskjellige modeller som vi skal jobbe etter sånn at vi har 7 trinn vi må følge til punkt og prikker når vi skal jobbe med en case :) Dette har vi ca en uke på og forberede slik at vi e klar til å fremføre dette på en seminar for de andre i klassen. Det blir super spennende! Dette er en helt ny måte å jobbe på for min del :P

Det høres jo egentlig ganske kjekt ut dette, men det e jo noe vi må jobbe med hjemme eller når vi har tid. Fordi det er bare disponert tre gruppemøter i uken på å komme sammen og diskutere kor langt vi e kommet og ka vi har igjen. Utenom disse møtene har jo vi forelesninger om strålefysikk, anatomi, sykdomslære, lyn kurs i matte mm.

Jaja, det var alt for i dag, nå er klokken 17.00 og jeg har litt å gjøre, jeg må gjøre litt matte for å henge med, finne litt ut om mitt emne i gruppearbeidet som er CT - Scanning og kanskje lese gjennom kapittelet om skjelettet sånn at eg e noe lunde forberedt til neste forelesning :P

Venter i spenning for å få høre fra noen andre enn Marie og Marte :)

- Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar