onsdag 19. august 2009

Hei hei Jenter!

Oki, no begynner det!

Tirsdags morning reiste Lille og SVÆRT så nervøse Lene til byen for å møte i Grieghallen til avtalt tid, nemmelig 10.15..
Heldigvis hadde eg gjort avtale med søte Ulrikke, en venninde altså, sånn at vi kunne holde sammen en stund. Begge skulle jo begynne på helse og sosial avdelingen. Eg hadde vært lost uten hon :)
Jaja i Grieghallen fikk vi vite myye greier om det å være student :P
Studentråd.. studentkorps..?, studentkor, studentkafe, studentrabatt..og så videre. Koslig det :)
Så etter et par timer der så fikk vi endelig treffe de NYE klassekameratene!
46 stykker i en hel "klasse". Nice :)


Hallo! Fadderuken kommer til å bli helt råå :D Gleder meg så utrolig mye!
hehe jaja hvertfall. På tirsdag traff vi de tre søteste jentene som skulle begynne på det 2. året. Kine, Sølvi og Camilla. De var faddrene våre.
De viste oss burstoppet vi skulle treffes på sånn at alle sammen skulle komme seg trygt opp til Haukelandsbakken kor faddervorset skulle finne sted! Wooho :D

Et par cidere seinere var vi på vei ned igjen til byn. Då valgte vi å gå på et rolig sted som heter Dublin.. med andre ord, ikke på Tiger tiger, for det var det STAPPET!

Såå i dag!
Det ble egentlig mest preik om alt mulig praktisk informasjon, fra fagplan til svineinfluensa.
Og ikkje minst! Lille Lene skal gå med sykepleieruniform og stikke nåler i folk :S *Ler stille*

Og jo! Vi skal og ta bilde i morgen tidelig.. Veldig bra! Svært kort varsel sier eg bare!

Så jenter der var kort om mine to dager! Håper dere koser dere masse og ikke glemmer denne siden!
<3 Love from Lene <3

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du koser deg som student så langt :D Flotte greier ^^ Nyt fadderuken videre! og ta å drikk litt for meg og ;)

    SvarSlett
  2. Oj oj oj Lene som har blitt så stor jente!! Tenk at nå har vi begge begynt å studere. Du i Bergen og jeg i....MOLDE!!! Håper virkelig studietiden din blir en fantastisk tid med masse sprell, fyll, fest, fjas, men ikke minst LESING!
    Tenk at om bare 3 år er vi uteksaminert og skal ut i det store, skumle arbeidslivet! Du som radiograf og jeg forhåpentligvis "Petroleumslogiker".

    Da har jeg ikke mer å si for denne gangen, bruk tiden din godt lille venn, så snakkes vi kanskje neste helg. Spørs om jeg klarer å manne meg opp til å ta pittelite widerøe fly hjem til kjære, vakre Bergenby...

    SvarSlett