fredag 21. august 2009

Hadde vist litt mer å fortelle :)

No e vi kommet til 4. dag i fadderuken, dette e sykt :P

På onsdag var det egentlig rusfritt rebusløp i byen men alle i gruppen bestemte seg for at vi heller ville ta an helt ut torsdagen på pub crawl :D Så derfor ble det en ganske roolig onsdag..

Så då var det opp neste dag og på skolen. Der hadde vi haddde bare et par forelesninge før meg og Emilie reiste til byn for å kjøpe troll - klær som vi skulle kle oss ut i. Vi hadde nemmelig et tema for kvelden.

Etter på så reiste vi hjem til Emilie, spiste middag, kledde oss opp og gikk til byn igjen :D og dååå møtte vi resten av trollungene :)
Dermed gikk vi av sted, først til Klar Bra, deretter Exodus så Champions og så skulle vi på Teknikerkroen men vi gikk på Scotten i stedenfor :D
Når vi var innom disse pubbene var vi med på mange forskjellige leker, som karaoke, limbo eller ka det heter og ciderstyrting. Var med på ALT eg! Det var kjempe gøy!!! Libmoen var helt syk! VI klarte ALLE nivåene, så vi fikk full pott! YEY :D
Jaja og i tolv tiden så reiste vi vel egentlig hjem, då var vi litt utslitt:P

Dagen i dag har vært helt rolig, har bare kjøpt to bøker til 1000 kr :P

Egentlig e det 90 talls fest på dusen men vi tar en pause i dag og for å lade opp til grilling i Nordnesparken. Har ikkje helt bestemt meg om eg skal for eg har jo blitt invitert til Marie på vors, så får se :D

Det var alt for i dag :)

Stor klem fra Lene

1 kommentar:

  1. Det kommer forresten en film fra første skoledag i Grieghallen.
    Studentkoret sang nemmelig - Den finaste eg veit :) Morsom film Hihi så følg med... :D
    - Lene

    SvarSlett