onsdag 26. august 2009

Siste nytt frå det glade sørlandet!

Etter å ha budd her i nesten to veker, begynner endelig alle ting å komme på stell! eg går meg lenger ikkje vill på skulen eller på vei til bussen, og alt er kjøpt inn til leiligheten(bortsett frå multiprinter og hullemaskin). Eller har eg avslørt ein del myter om sørlandet..
*"på sørlandet er alle glade og fornøyde". Dette stemmer ikkje heilt, bussjåførene her nere er ganske gretne typer, mildt sagt!
*"Folk på sørlandet er rolige og avbalanserte". Dette er og litt feil, folk her nere kan og det å feste skikkelig!
*"Det er alltid sol om sommeren her nere". Nei, dette stemmer heller ikkje! shocking! i løpet av to veker har det regnet litt 3 av dagane, og det har tordnet. I tilleg var det heller ingen folk på bystranda i dag, til tross for fint vær.

Men sånn bortsett frå min nye hobby som mythbuster, so har eg det ganske bra her! har møtt masse hyggelige folk! Fadderveka var sist veke, og den var mildt sagt intens. All drikkingen+innkjøp av bøker og medlemskap på treningsstudio har ruinert meg for ca 8000 kr...med andre ord, eg lever på budsjett! first price er tingen ;)Men når eg tenker tilbake på det, so var fadderveko egentlig verdt pengane. Var på konsert på plenen på univesitetet med datarock på mandagen, og med postgirobygget på tirsdagen. KANONGØY!

Men ellers har eg ikkje so veldig masse nytt å dele med resten av gjengen, bortsett frå at politikk er et svært kjedelig fag! men vil nok oppdatere bloggen igjen om ikkje so lenge, når eg har vert i dyrehagen :D :D

Stor klem frå Mariann! :-)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du koser deg masse :D Gleder meg til å komme på besøk! Da skal dere ta meg med til dyreparken :)

    SvarSlett
  2. ENDELIG kom det eg hadde ventet lene på <3
    Høres ut som du koser deg jah :
    Dyreparken som e tingen! Gleder meg til vi ses igjen !
    Stor Klem

    SvarSlett