lørdag 29. august 2009

Liten oppdatering :)

Da er det lørdag, og tid for nok en kveld ut på byn :D I dag gleder jeg meg veldig, for jeg har fått meg ny kjole, og meg og Renate tenkte å prøve oss på 20 års steder ^^ Krysser fingrene for at jeg kommer inn :p Ellers har jeg jobbet litt i det siste, hatt familiebesøk her hjemme, passet noen helt herlige unger og vært en tur på senteret, for Marie har fått LØNN! :D Jeg har og satt en grense for meg selv: IKKE mer en en tur på byn i uken! Tror dere jeg klarer det? :p Håper jeg gjør det, for det er på tide å begynne å spare litt penger :) jeg har og tenkt til å bli flinkere til ikke å bruke så masse penger på unyttige ting. Trening har jeg og hatt i tankene om at det er det på tide å begynne med nå, men foreløpig blir det kunn en tanke :)

Håper dere alle har det supert! Jeg savner dere :( Det er ikke det samme i Bergen når ikke alle påbyggjentene er samlet fra tid til annen :p Håper vi kan samles i høstferien, hvis folk har det :)

Her er bilde av de herlige ungene jeg passet :D Luka og Elea, min kusine sine små :)

















- Marie ;*

1 kommentar:

  1. Ja vi må finne på noe, helt sant!
    Men jeg er så uheldig at jeg ikke har høstferie :( Leit det der, men vi finner nok en dag skal dere se

    SvarSlett