torsdag 27. august 2009

Heisann jenter !

Akuratt nå ligger jeg i sengen min og bare slapper og lese blogger.. Blogg er noe av det gøyeste og lese om dagen :D
En ting jeg ikke forstår er hvordan en person kan bli så populær av og blogge om livet sitt , mote og outfit! Med det mener jeg : De får sponset klær , sko , sminke , frisør timer , reiser til utlandet og ikke minst de kommer i media ofte. Sånn har jeg også lyst til og ha det , få alt servert på fat uten og bruke noe som helst penger :D

Men tilbake til min hverdag ;) Hverdagen min består mest av jobbing og ikke minst festing i helgene :D Uff har blitt alt for mye festing i det siste.. Men sånn skal livet være :D Eller hva sier dere jenter ? :D

Er koselig og lese om hverdagens dere jenter :) Flott og høre at alt går bra og at dere trives med det dere gjør :D Men jeg må bare si : jeg savner tiden sammen med påbyggsjentene , har fått alt for liten dose av dere i det siste ;) hehe :)

kyss og klem Charlotte <3


Vi blogges :)

2 kommentarer: