onsdag 19. august 2009

Litt om mitt :)

Ser Lene har vært flink å blogget, så tenkte jeg kunne blogge littegranne også :)

Akkurat nå ligger jeg er i sengen å ser på csi :D I dag har jeg hatt tidligvakt, og etter jobb kjørte jeg Cecilie til Olsvik. Litt senere på kvelden når pappa kjørte mamma på coldplay konsert (som jeg ikke fikk være med på!) tok jeg turen opp til Heidi <3 Der fikk jeg truffet flere av de hun bor med nå. masse hyggelige jenter :) Hos Heidi spiste vi pizza og koste oss med film :D like før jeg dro spilte Heidi og Ingeborg en runde med guitar hero, fascinerende! Jeg rakk akkurat ikke Flaktveit bussen i byn så måtte vente på neste. Og gjett når neste var, jo rett etter konserten. Stapp fulle busser er det beste jeg vet! -.-

Men nå sitter jeg her å sovner, så tror jeg tar kvelden :) Blogger litt mer en annen dag ^^

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar