tirsdag 1. september 2009

Helg + skole

Denne helgen skjedde det egentlig ikkje noe spesielt spennende, men eg var på kino :) SKulle egentlig se Upperdog, den ahdde med og Emilie veldig lyst til å se, men så smarte som vi var bestilte vi ikke og når vi kom frem til kinoen var det hele 1 plass igjen, how typish!!Så vi endte med å bare ta en helt annen film som vi ikke hadde lest om eller noe. Giganten eller ka den het... Herlighet! Verdens DÅRLIGSTE film!!!! Vi gikk midt under filmen.. :) Hehe
Ellers, søndagen ble eg syk så eg holdt meg hjemme.
Er fortsatt litt syk, men ikke så dårlig at eg må være hjemme. Regner ikke med det er noe svineri egentlig.

I dag var faktisk en veldig spennende dag, eg har tatt ett røntgenbilde for første gang! SUUPER gøy! Helt syke maskiner, eller syke i mine øyne! Superfasinert eg :D :D

Og eg måtte være preøvekanin for læreren, altså bare vise. Stengt forbudt å ta bilder av hverandre, siden vi skal ungå å få stråling på oss :P jaja lille meg måtte ligge på det kule bordet mens læreren flyttet det rundt og viste hvordan man skull stille det inn. Sykt morsomt syns no eg :D
Og etterpå skulle vi "fremakalle" bildene vi hadde tatt ( av noen dukker ) og se på de på datamaskinen ;)

Tenker eg skal ta med meg kamera på skolen en dag vi skal på røntgen lagbratoriet og en helt vanlid dag på skolen sånn at dere får se litt :)
Stor koser meg ;)

- Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar