mandag 21. september 2009

Ibux halspastiler og nesespray

Jeg våknet i dag med feber , vondt i halsen og forkjølelse :( Om det er klimaendringer eller byturen på lørdag som har skylden , vet jeg ikke !
Men kjedelig er det uansett!
No ligger jeg i sengen og bare chiller på facbook og hører på musikk :) Facebook er min sosiale venn når jeg er syk har jeg funnet ut :P

Hvertfall , Lørdag var en kanon dag :) Var kjempe koselig og se Marie og Heidi igjen :D Alltid like sprudlene og glad <3 :D
Jeg vorset hos Marie såklart :) Kjempe koselig :D Og vet dere hva ? Marie klarte og svi popkornen :D Kjempe morsomt :D

Men jenter , vi må sjerpe oss.. Vi som er i Bergen må få til flere byturer sammen :)
Og i høstferien når Marte og Mariann kommer hjem , så må vi ta oss en sikkelig hard fylla sammen :) Og kjøpe Kebab med Marte :)


Alt på plass til pasienten :)



Vi ender alltid opp på dusen uansett :)
Koselig at de har leid inn fotograf no hver eneste lørdag :)

Vi blogges , Charlie

3 kommentarer:

  1. huff, stakkar deg som er sjuk! du må ha god bedring :)
    Eg har nok ikkje høstferie, kun jule, påske og sommerferie :/ men kjem heim i oktober/november ein gong, so då må me finne på nåke :D

    SvarSlett
  2. takk takk Mariann :)
    ååå hvorfor har du ikke høstferie da ?
    Jaa du må komme engang i okt , november :)
    jaa seff skal vi finne på noe :)

    SvarSlett
  3. God bedring søte! Gleder meg så sykt til jeg kommer til bergen igjen, og da må det for guds skyld bli KEBAB!:D

    SvarSlett