mandag 7. september 2009

Nermer seg heimreise..



Då var det på tide med ein liten oppdatering igjen :)
Først må eg nesten sei litt om bildene som eg har klart å legge ut. Å være teknisk er ikkje akkuratt heilt meg, so klarte ikkje å legge til tekst til bildet :P Var i Grimstad hos Nico i Helje, nåke som var kjempegøy :D Traff mange nye og greie folk, so satser på fleire turer til Grimstad framover :)Det øverste bildet er vel tatt på nach etter å ha vert på byn i Grimstad. Nederst er det bilde av Drinkmixerene Cecilie og Gunnar. Hans egentlige navn var vanskelig å uttale, so han sa at me kunne bruke dekknavnet hans, nemlig Gunnar :)
No har me begynt å komme skikkelig i gong med skulearbeid her! Det meste virker ganske kjekt, bortsett frå politikk. læraren der e faktisk den treigaste læraren eg har hatt i løpet av alle mine år på skule! Når eg sitter på forelesningene får eg ikkje med meg nåke av det som blir sagt. I tilleg til å snakke seint, so har ho det samme tonefallet heile veien. Resultatet av det er jo såklart at eg nesten sovner i kver time :/ Men sånn ellers trives både eg og cecilie ganske godt :)

I dag er Cecilie sjuk, og eg mistenker sterkt svineinfluensa. Dette er ikkje bra, for no må eg faktisk drepe alle insekter heilt på egen hånd! Bur jo i ein kjellar, og det kjem titt og ofte edderkopper, langbein og skrukketroll på besøk. not fun! satser på at eg ikkje blir smitta, og at ho blir frisk igjen snart :)

Ellers so skal eg heim til vestlandet neste helg :D gleder meg ekstremt! har lagt store planer, som blant annet å lage hotdogs med Cato for å deretter gå ut på brakfylla i lag! dette blir kjekt :D hadde vert kjempekoselig å funne på nåke med påbygg-gjengen og når eg er heime! :)

Men det var det for denne gong! snakkes kanskje i helge :D

Stor klem frå Mariann=)

1 kommentar:

  1. Hvis læreren din er værre enn eivind, da syns jeg virkelig synd i deg :P vanskelig å få med seg noe da. hehe. Men koselig at du kommer til bergen en tur :D skal bli kjekt å se deg igjen ^^

    SvarSlett