mandag 7. september 2009

What a night

Lørdag var jeg på plass på byn igjen , suprise suprise :)
Dette må være den sykeste kvelden på byn noensinne , det skjedde så mye gracy i løpet av natten at det nesten var litt for godt til og være sant!

Det første som skjedde var i køen på sjøboden , det var ikke noe stort da , men jeg HATER når folk sniker :@ Iallefall når køen har stått i ro i en halvtime... Når vi endelig var kommet frem , kommer det 3 fana jenter og bare hopper foran oss :S Og de påstår og si : Vi har stått her hele tiden , kyss meg i ræven ... Det hadde de faen med ikke :P Men tro det eller ei , de ignorerte oss totalt og smisket så sykt med vakten , så de slapp inn , og vi - vi måtte stå 5 min ekstra i kø!!!

Det neste som skjedde var i køen på exodus , da kom det plutselig 2 gutter bort og Kalte bestevenninen min for Susanne og prøvde og snike i køen. Hanne klikket vinkel og ba de komme seg til helvete vekk :P De ble dritt sure , jeg trodde nesten de skulle hoppe på oss der og da , men de gikk heldigvis vekk :D

Timene gikk og vi hang på ditlef , denne lørdagen lå vi faktisk merke til ALLE 91 MODELLENE ... Hvorfor kunne de ikke opprettet en egen avdelig for 90 modeller ? det hadde vært sååå mye bedre :D

Meen no jenter , no skal dere få høre noe vilt !!
Når vi skulle ta bussen hjem , satt vi utenfor hotel Norge og ventet :)
Der kommer det 2 jenter og 1 gutt forbi... Gutten sier hei , og jentene klikker !!
Hvorfor snakker du til de drittungene ? Hallo ser vi liksom ut som drittunger ? Nei faktisk ikke ....
Og noen av oss åpner kjæften og slenger tilbake , forbanna horer , hun ene jenten klikker vinkel og kommer gående tilbake i en heisane fart ... Gjett om jeg fikk vondt i min lille mage som var stappet med burger king mat .... Trodde hun skulle smelle til oss alle sammen :P Men heldigvis fikk gutten hun vekk , jeg var lykkelig :D

Men ellers var det en fantastisk artig kveld på byn :D Traff Marie som aldri kom tilbake igjen :( buhu :(

Vi blogges <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar