onsdag 2. september 2009

Lang uke med masse jobbing !!

Denne uken har vært utrolig lang til no , og lengre skal den bli :P Jobbing hver eneste dag , og bare kveldsvakter :(
Meeeen det er ikke så gale alikavel siden jeg har begynt i kassen. Det er kjempe artig :D Spesielt kjekt er det og spørre etter leg når unge gutter/jenter skal kjøpe snus , røyk eller alkohol :D hihi :D


Gleder meg til helgen :D Da skal det bytur. Har festet veldig mye i det siste , men det er jo bare lørdager , så går jo en uke mellom hver gang :D Men har bestemt meg for at det bare skal bli lørdager og ingen andre dager :D Til og med Marie skal bare drikke 1 gang i uken :O Det store spørsmålet er : KLARER HUN DET ? Hehe ;) Var jeg litt frekk no Marie ? :P

Vi blogges <3
Charlie

2 kommentarer:

  1. Jeg og har jobbet hele uken, halv 8 hver dag :p så er dritt trøtt, men på fredag har jeg fri :)Men, JA jeg skal fint klare en gang i uken, men en hel uke edru er litt verre :p hehe

    SvarSlett
  2. Oj oj oj :D Marie då! Vet du e litt depprimert fordi du ikke får se meg like ofte som før men ville ikke at du skulle begynne å drikke i stedenfor :P Haha Bra dere koser dere :D Jeg har vært mye syk nå så tror jeg må ta det rolig i helgen :P

    SvarSlett