lørdag 19. september 2009

Long time no see!

En stund siden jeg har blogget her nå, så får skrive et lite innlegg i farten :) Nå sitter jeg å venter på Stina som skal komme å spise nachos med meg før folk kommer hit for å vorse :D I dag blir det byn! men jeg har faktisk blitt flink, er to uker siden sist alkohol inntak, og planen er at det skal være 2 til neste og :) hehe. Charlotte kommer blant annet i dag og det er litt kjekt for blir ikke så mange vors med påbygg folk for tiden, og det trengs! Sånn ellers har jeg jobbet en del i det siste, noe som blir ganske så kjekt når lønningen kommer om ikke mindre enn 12 dager! :D Jeg har en uke igjen på Baker Brun Nyborg før den legges ned. Da blir jeg mest sannsynlig plassert på Baker Brun på Bystasjonen :( åpner klokken 07:00 AM! herregud om jeg får en vakt så tidlig sliter jeg! :p hehe. Det jeg håper på er å få meg en ny jobb her i Åsane som forhåpentligvis åpner senere og gir meg høyere lønn :) hehe. Har levert søknader på torsdag og i går ble jeg ringt av elkjøp som lurte på om jeg ville komme på intervju :D så kryss fingrene for meg dere! <3 Nå tror jeg at jeg skal ta å sette i gang med å lage nachos før Stina kommer, så vi snakkes :D Dere kan jo lese på min blogg og (www.marieeik.blogg.no) den oppdaterer jeg mye oftere :)

Håper dere har det supert og ha en flott lørdagskveld! :D I know I will!

- Marie ;*

1 kommentar:

  1. Oj oj oj, vakt klokken 7! Dette blir tøft Marie hvis du skal være i byn til då :D Jaja no kan eg no komme å besøke deg på jobben litt oftere :D Hehehe

    Masse Lykke til i morgen på Elkjøp! Tenk då får du alt til innkjøpspris :D Kjenner en som jobber der i Åsane :D

    SvarSlett