onsdag 23. september 2009

Lønn = Shopping

Hver gang jeg får lønning tenker jeg at jeg heller skal spare , enn og bruke de på shopping.... Men det går rett og slett ikke... Jeg bare mååå shoppe , en stor ULEMPE.. Er alltid like kjekt og kjøpe noe nytt til garderoben :)

I går var jeg på på Gina og Ikea med Mamma :D To steder jeg elsker og shoppe :) Jeg må si jeg er en smule skuffet over Gina Tricot i Bergen i forhold til Oslo.. For det første så har de mye bedre utvalg i Oslo , Gina i Bergen har bare halvparten av hva butikkene i Oslo har :( Noe som er utrolig trist , for Gina er en super butikk :)
For det andre , så er beligenheten på butikken helt idiotisk , hvorfor plasserte de en så popullær butikk i ÅSANE ? Det er ikke noe gale med Åsane , ikke misforså meg :) Åsane er en flott bydel :)
Men tenk hvor lang folk fra Fana , Sandsli , Fyllingsdalen , Askøy , Sotra og de andre bydelene må dra for å sjekke ut hva Gina har og tilby... Hvorfor kunne de ikke plassert den i Sentrum ? Det finnes lokaler til det , istedenfor og ha så mange bik bok butikker , så kunne de heller åpnet en Gina Tricot butikk :)

Gårsdagens innkjøp ble
Stripete genser fra Gina
Strikkelue fra Gina
Cardigan fra H&M
Småting fra IKEA



Vi blogges , Charlie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar